Men lägg ner!!!

OKEJ vad är grejjen med att gå in på andras bloggar och skriva något helt meningslöst, utan att känna personen, utan att det har något med innehållet att göra och utan några som helst andra orsaker, förutom att de vill att man ska gå in på deras blogg. Men piss off, jag tänker inte?! Skriv nåt vettigt eller låt bli! Jag tänker inte läsa om hur många gram ni väger, vad ni ätit, vad modet är, något styletips, dagens out-fit eller nya intriger i alla de 100 TV-serierna ni följer! Snälla skona mig från dessa dumma människor! Har man inget vettigt att delge världen kanske man ska skita i att yttra sig, har ni funderat på det någon gång? Nej antagligen inte, för det som finns innanför erat skallben är nog bara Barbiekroppar och vårmodet.

(nu kommer jag säkert få två kommentarer "du verkar haft en bra dag. PUSS" och "godnatt" )

Kommentarer
Postat av: Anonym

GÖTT MOS;))

2008-04-16 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback