Nattliga reflektioner om dagen som var

Jag sitter här nu med Simon and Garfunkel i högtalarna (inte så högt, MoF sover). Hemkommen från träningen. Det är så kul nu att träna, vi får lära oss en massa nya och snygga tekniker och vi börjar snacka om "känslan" i sparringen! Vi har avancerat en nivå och det känns riktigt kul! Haha, idag kom även min klasskompis fram och utmanade på en match...han skulle tydligen börja Thaiboxning imorgon...haha...(to be continued)

Annars idag har det hänt mycket litet! Var i skolan, där det inte hände mycket faktiskt. Lite intressanta diskusioner om fosterdiagnostik och transplantationer var det, men annars inget spektakulärt!

Jag tänker mycket nu. Mest positivt, och jag känner mig glad. Lite beröm till mig faktiskt, som hållit mig borta i snart tre månader...nästan iaf! Yey och en femma till mig!
Annars handlar tankarna mycket om människor och vänner jag har! Tänker på mina Härnösandsvänner och minns den tiden med stor glädje! Jag tänker på mina syskon och på den enorma kärlek jag har till dom! Jag tänker på alla på skolan och på alla i simningen - underbara människor! Jag har en helt underbar omgivning helt enkelt! Och...en människa till, meeen it shouldn't bother my mind...

Nej nu ska jag försöka ta mig till sängen. Jag har sovis imorgon weey

"I wish I was an english muffin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback