Söndag

Kära vänner hej!

Är det någon som har ett bra biotips? Jag ska gå på bio med mina vänner på 4 och 6 år...det ska bli film och mys och popcorn för hela slanten! Men är det någon som har ett bra tips på en film vi kan se? Något som går lördagen den 19 i Härnösand? Haha. Det passar så bra den dagen, för då ska jag också åka hem och fira min vän Anneli som fyller år! Wow vilken helg det kommer bli alltså!!!

Det händer inte så mycket i mitt liv. Jag går i skolan och jobbar mest hela tiden! Det känns väldigt bra faktiskt, att jobba ihop lite pengar till sommaren! Men som vanligt går tankarna i mitt huvud som pendeltågen i huvudstaden vid åtta en vardag (jättemånga och jättefort). Jag känner mig lycklig, så lycklig, som sockervadd. Men samtidigt är den här situationen sjukt jobbig, jag antar att jag missuppfattat hela situationen och att det aldig kommer hända...men man ska fan aldrig ge upp!!! Elden min vän, Elden!

Jag lägger in min stora sorg över min väns släkting, sånt ska inte få hända! Caspian vi ses i Nangiala!

"Something is rotten in the state of Denmark"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback