11/2-08

Fortfarande arg...irriterad...besviken...
Näe, jag är less på folk som säger en sak och gör en annan, som lovar pärlor med knappt ger småsten. Kasst är det! Värdelöst och jag känner inte riktigt att situationen ligger hos mig längre...släpper det, byter koncentrationen till något annat och traskar vidare.

Imorgon kan jag vara hemma hela dagen och det är nog det bästa som kunde hända den här veckan. Sjukt skönt, behöver bara förbereda ett debatterande tal tills på fredag! I helgen ska vi flytta runt hemma och jag ska ner på HT-spelen med simmarna. Det ska bli jättekul, verkligen jättekul! Det är kul att Annie och A-M ska dit med! Hoppas att jag hinner snacka lite med dom!

Jag tror att jag har sjukt högt SQ!!!!!

"We were dead before the ship even sank"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback