Äh, jag vet inte

Nu är Polenresan på väg att bokas. Det blir nog bra, men Johanna måste med! Annars kommer jag känna mig ensam. Johanna är förtillfället min hjälte, hon är bäst och vi ska bli sambosar! =)

Men, Polen var det. Juli kommer vi åka, svinvarmt antagligen. Vi håller på att fixa nu, det känns mest bra, men jag kan inte låta bli att känna att det gör ont i magen. Det kan bli jättebra, men nu känner jag mig mest sårad, glömd. Jag vet vad du sa, jag trodde dig, men du gör inte mycket för att hålla det du lovade...so tierd...

Jag blir så sjukt less, så sjukt lessen. Det skär verkligen, Didn't mean anything did I? 

Men som jag sa till Johanna idag "Jag fixar inte att vara lessen, jag blir arg istället"

Snart är det fredag!

"You know the pain"

Kommentarer
Postat av: viktoria

Jag finns här om du vill prata, säg bara till vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback