Chaaarlieeee

Hej alla glada!
Detta kan bli det sista inlägget jag skriver, någonsin! Man vet aldrig hur det går ikväll - jag kanske dör!?! Mm, så läs detta nu väldigt noga så att ni minns min blogg =)
Jag har laddat hela dagen hitills, åt brakfrulle imorse med ostmacka, risifrutti(Har ni tänkt på att det egentligen borde heta fruttirisi, eftersom man har sylten i riset istället för tvärtom. Men det låter ju inte lika snyggt förståss) och te såklart! Sen har jag druckit lite till te och massa vatten. Jag har laddat mentalt för att detta kommer bli det värsta jag någonsin har gjort och varit allmänt hyper mot alla klasskompisar! Ursäktar för det =)

 Nu sitter jag och ska läsa ut boken på Engelskan och snart ska jag göra en sallad...

Jag lovar Sophieooo att skriva ett litet inlägg ikväll när jag kommer hem (om!!) så att hon kan sova gott i natt! EHEHEEE *Klapp på kinden*

Over and out. Prepair for operation 'survive'!

"I'm on the high way to hell"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback