Det är bra!

Igår natt lärde jag mig för ungefär åttionde gången att man inte kan rädda världen. Jag är sjukt pisst på allt som händer och känner att jag vill hjälpa allt och alla. Men det går inte, det kommer sluta med att jag går under och det vill vi ju inte. Istället gäller det att hitta sin grej att klamra sig fast på, något som gör skillnad och som jag trivs med. Tack Joel!

Annars har helgen varit grym! Filmkväll hos Hampus, som skrivit i föregående inlägg, och i lördags jobb och fest hos Hampus och senare hos Maya. Sjukt kul, träffade massor av trevlgit folk! Det är alltid kul att träffa nya människor - lär känna mig!!!!! Söndagen var det jobb, hade närkontakt med ugnen, och ingen teater.

Nu sitter jag här på skolan, Naturkunskap B och jag är så sjukt trött!! Är helt utslagen efter helgens alla strapatser, men det var det värt! Lätt värt! 

Annars har jag inget vettigt att tillägga faktiskt! Ikväll ska jag baka kladdkaka till min föreläsning imorgon och så ska jag träna! weey

Over and out

"We were dead before the ship even sank" 

Kommentarer
Postat av: Annie

Japp, precis, det är den tävlingen vi ska på. Ska du också dit?! hade ju varit kanon:-D Men annars så tycker jag att vi får ses nån gång iaf!! Har lite ont om pengar just nu, men en tripp ner till sundsvall kanske man kan unna sig nån dag:)

Ha det fint vännen!
Puss & kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback