^^

Ja, livet leker på, igår sålde jag gurorna och nu är det alltså bara att börja spana på en ny!! Mohahaha, vilken lycka, Admira eller Amada eller Takamine eller Rodrigeuz eller eller eller...jag säger bara Götet nästa! Är det förästen någon som vet hur man får tag på Justnu-Andraklass-biljetter på Sj nu förtiden? Det finns liksom inte som något allternativ?! De andra biljetterna är så dyra ju! Jag får sätta mig med det där snart!

Nu är det också klaffat att det blir långt-ut-i-skogen-i-umeå i helgen! Det ska bli så otroligt kul! Vi ska vara där i en stuga som inte har vatten och man måste gå de sista två kilometrerna eftersom det inte är skottat, ute i bushen alltså. Skönt ska det bli, det enda vi ska göra är att läsa, sova, äta potatismos och ha snöbollskrig, eller hur Sanna? Soft som sjutton! Det behövs att komma iväg ibland, bara ta det lugnt och koppla bort allt, jag och Sanna har ju också en del tid att ta igen om man säger så, så det kommer bli kanon!

Sen ska jag erkänna en sak: Jag tycker väldigt bra om ordet KOTTE! Det liksom ligger bra i munnen! "Kotte". Lagom långt liksom, och det innehåller så trevliga bokstäver. Om jag skulle ha en guldhamster skulle den nog heta Kotte...kotte är så bra att jag nästan skulle kunna tänka mig att heta kotte, kanske!

Nu ska jag kika på tågbiljetter till Götet och sen fixa dagens kulinariska sensationer: potatismos och schnitzel!

Hade gött

"You are the most beautiful girl I've ever seen"

 

Kommentarer
Postat av: viktoria

Men hurrödudu darling, vart har du mitt citat? :) You know, :D haha

Postat av: Emelie

Åh, Kotte, som söt-kotte i trolltider :)

2008-03-03 @ 18:56:49
URL: http://emelieka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback