Familjen

Okej vänner, som ni vet är jag inget stort fan av Electronica/Dance-musik, men nu har mina kära vänner Fridahh och Sophieee(Chaaarlieeeeee) introducerat mig på Familjen. Mohaha, de är grymma. Först har de Sveriges härligaste dialekt: Skånska och sen bara såna sköna låtar. Sitter nu i soffan och hoppar i takt med "Nån gång"!! 

Henrik Elmer är grym! Gå in på youtube.com och sök på honom. Haha, en sjukt rolig standup-komiker,väldigt orginell men ruskigt kul!  "Människor kollar så konstigt på en ibland, som när man är på en affär och de kommer fram och frågar om man vill ha hjälp, och så svarar man; Ja, jag skulle vilja byta kön." Gå in på youtube och titta på honom!

Idag kommer en annan efterlängtad teori på varför gamla alltid bekräftar varandra hela tiden. Den är kort och koncist: De kanske inte har så mycket annat att säga.

Chaaarlieee we're on a bridge Chaarlieee!

"Och nu brinner det i skogen

Kommentarer
Postat av: frdah

me lööövs familjen!! hahaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback