Film och skit

Mm, vilken dröm!

Igår var jag på filmkväll hos Hampus. Det var kung faktiskt! Träffade trevliga människor, fryste häcken av mig på alla rökpauser och såg på två filmer. En äcklig och riktigt dålig, en jävligt obehaglig men sjukt bra! Den första vi såg var den dåliga, den handlade om några som skulle åka bergochdalbana, några hoppade av innan  den startade för att en av dem hade fått en vision om att den skulle krascha.Självklart kraschade den och de sju som hoppade av överlevde. Men de dör en efter en genom filmen. Det dåliga med den vara att allt verkligen var så sjukt fult gjort,  det var jättelånga händelser som gjorde att de en efter en dog och det var fult bara. Sen var det jävliga äckliga sätt de dog på, uhä!! Den bra filmen handlade om en tjej som är fjorton som får ihop det med en typ 35 åring. De träffas, han är fotograf och hon försöker genom massa sätt få honom att berätta att han mördade en tjej och att han är pedofil. Hon kastrerar t.ex. killen och gör en massa grejor. Det läskiga i denhär filmen är tjejens attityd, hon är helt coolugn och torterar honom som om det var världens vanligaste sak. Hon är däremot en riktigt bra skådis! Det är verkligen värt att se filmen bara för hennes skådespel!!! Som vanligt är dessa filmtipshelt värdelösa eftersom mitt ack så lilla nanminne inte tillåter mig att komma ihåg fler namn än min familjs typ...

Annars är jag ganska förbannad på världen idag. Det händer så mycket som inte vorde hända. Typ har någon jävla idiot lurat två kvinnor med Downsyndrom till sjävmordsbombning i Irak, och jag blir så sjukt pisst! Fyfaaaan! Sen får jag så sjukt ofta bevittna människor i Kultan, där/när jag jobbar, som har varit och knarkat på toaletten! Fatta vad mycket barn som springer omskring där inne! Tänk om någon typ snedtänder eller något! Äh usch! Sen blir jag less för att människor inte håller vad dom lovat...kan man inte hålla vad man lovat ska man inte heller lova något...

Annars grymt bra!!
Hade trevligt!

"Betongvägg nummer femtiofem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback