Flowers

(Förlåt Viktoria! Jag inleder med det här istället!!)
Gårdagens Citat:
Siri och Viktoria sitter i soffan, måndagmorgon och är helt körda båda två.
Viktoria frågar: Hur mycket är klocka nu då?
Siri: halv nio
Viktoria med massor av eftertryck i rösten: Gissade du med hjärnan nu eller..?
Siri: Öh? Hahahha


Ja, dagen har haft mycket att erbjuda! Retoriktal imorse och geografiprov på eftermiddagen. Sen en massa slösnack med vännerna. Efter skolan gick jag iväg och köpte mig ett nytt smycke till min piercing och bytte när jag kom hem! Självklart ser hålet mycket bra ut, Tack Hampus Tack Hilda!!! Kanske blir det en till piercing snart!

Idag har jag fått rosor också!!! Jättefina! (Om någon någon gång har ett par rosor över och känner att de vill ge bort dom är jag väldigt frivillig! )

Jag och Hanna bestämde idag att vi skulle åka till Arlanda och därifrån ta en sista-minuten till första bästa billigaste varma stället som finns. Bara dra iväg och stanna där tills vi är brunast i världen och geografiprovet är över. (Geografiprovet tog iofs slut en timme efter det, men principen. PRINCIPEN!) Orka planera tänkte vi, då behöver man ju bara längta och längta och de infaller aldrig när man behöver dem som mest, som på geografiprovet, så därför är det bättre att bara sticka och lämna Sverige för en stund! Sen började provet och jaa...vi hann som inte springa ut ur klassrummet innan Micke kom in, så det sket sig!

Om du tänker på mig
Jag tänker på dig, men vill helst glömma
Glömma allt, glömma dig, glömma det vi hade
Det jag hade
Det du hade?
Glömma de ord du sa,
De ord du menade
De ord du menade?
Du tänker inte på mig
Jag tänker på dig, men skulle helst låta bli

Jag hoppas det gåt bra imorgon!!! Nervös!
Hade så fint!

"Je vais voyage, voyage. Et je jamais revien"

Kommentarer
Postat av: viktoria

viktoria + siri = tokigheter! Darling, jag gillar nu citerar om mig, mera mera mera !

Postat av: viktoira

äsch va skrev jag för nåt :O

2008-03-04 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback