I can't make it without you

Caos
Livet rullar runt! Mycket händer framöver, men egentligen inget intressant. Idag curlade jag med några tjejer från klassen på friluftsdagen. Sjukt kul! Vi fick samanlagt två poäng...ehe...på en timme. Alltså var det två av de nästan åttio stenarna som kom innanför den blå cirkeln! Ja, inte var vi duktiga på det inte! Men kul var det!

Annars är det inte mycket att berätta, känner mycket. Har kommit till självinsikt, saknar en hel massa med folk men konstigt nog mest L, som jag knappt kännt ett halvår, som nu är borta, och inte med mig...you can do it!

Annars är livet gött, det ska bli kul att se min klass på kampsporten imorgon! Mohaha

We'we got a groovy thing goin' - Simon and Garfunkel
Bad news, bad news!
I heard you're packing to leave!
I come arunning right over;
I just couldn't believe it,
I just couldn't believe it.

Oh, baby, baby
You must be out of your mind.
Do you know what you're kicking away?
We've got a groovy thing goin', baby,
We've got a groovy thing.

I never done you no wrong,
I never hit you when you're down,
I always gave you good loving,
I never ran around,
I never ran around.

Oh, baby, baby
You must be out of your mind.
Do you know what you're kicking away?
We've got a groovy thing goin', baby,
We've got a groovy thing.

There's something you ought to know
If you're fixing to go,
I can't make it without you;
No no no no, no, no, no, no,
No no no no, no, no, no.

Oh, baby, baby
You must be out of your mind.
Do you know what you're kicking away?
We've got a groovy thing goin', baby,
We've got a groovy thing.

We've got a groovy thing goin', baby,
We've got a groovy thing.


"You are the most beautiful girl I ever seen whit a kabab!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback