Jag spelar för livet

Life rules!
Idag har varit en kanondag! Någon form av lycka, allt känns lätt och jag gör saker hela tiden! T.ex. har jag börjat titta på sommarjobb, ska ju självklart jobba på Skonettern, men där kommer jag inte få jättemycket jobb och eftersom jag är hemma sex veckor i sommar vill jag ju ha jobb så mycket också! Så min plan är att första snacka ihop mig med A-K och sen kanske söka jobb i gamla goa Härnösand! Det hade varit underbart helt enkelt, att bo där två-tre veckor hos A-M och Anneli (Eller någon annan) och bli härnösandsbo igen, för en stund! 

I helgen ska jag jobba. Och idag, alldeles nyss blev jag överlycklig! En tjej som jag träffat på MB var intreserad av min elgitarr och förstärkare. Hon ska komma hit och provspela på söndag och jag hoppas verkligen att hon vill köpa den! Verkligen! Då kan jag dra ner till systeryster i Götet och gå runt på alla musikaffärer i den stan och nörda mig, tills jag bestämt mig för en riktigt bra spansk gitarr som jag köper. Vilken lycka! Och sen är det bara att åka hem och 'Spela för livet' som Peps så fint skulle uttryckt sig!

Snacka om att jättebra bitar faller på plats denna dagen!

Nu ska jag läsa en stund, sen är det On the Rail!!!!!

"Jag spelar för livet, jag sjunger för full hals jag leker med toner och kysser ord
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback