KOTTE

KOTTE

Yey beautiful day!
Jag kom på idag att jag mår bra! Verkligen bra nu! Tillskillnad från i höst kan jag tackla problemen på ett vettigt sätt och gräver inte ner mig, jag har mer ork och är sjukt social med alla. YEY!!!! Jag är jag och det är typ bäst!

Idag har det varit vårkänslor i Sundsvall. Mysigt faktiskt! Inget spektakulärt har hänt, skolan kul med alla som vanligt, mina simmare simmade bra och jag hade ett grymt bra snack  med T efter! Nu sitter jag och är precis på väg till träningen. (Kan man säga så? Att man sitter och är precis på väg någonstans? Man kan väl inte sitta och vara påväg samtidigt, eller?)

Det ringer -  ingen svarar - typiskt min familj.  Alla tänker "De andra har närmare till telefonen" haha...skitkul, ringer ni hem till mig någon gång och ingen svarar är vi antagligen hemma ändå, vi orkar bara inte gå de högst fem meterna det är till luren. En bärbar telefon borde vara optimalt för mig...

KOTTE
Kotte är ett mycket bra ord! Jag tycker om det!

Nu ska jag gå! Hejdå, kanske syns vi på bajsverket imorgon, kanske inte!

"You are the most beautilful girl I've ever seen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback