Nostalgitripp

Ganska nyligt hemkommen ifrån hålan Iggesund. Där var det tävling, HT-Spelen. Det gick mycket bra faktiskt, mina simmare persade och höll igång så jag är jättenöjd. Tror att alla haft väldigt kul, jag har iaf haft det.

Tävlingen började igår på eftermiddagen. Ca 650 starter väntade, den dagen och 650 till idag, och jag hade tidigare i veckan bestämmt mig för att slagga i Iggesund, hade nämligen fått erbjudande om en plats i Härnösands masslogi, självklart tog jag den! Sån sjuk nostalgitripp det blev igrå kväll, där satt jag A-M och Anneli som gamla goda tiden, växlade svenskan med teckenspråk och golvet i klassrummet täcktes sakta med säkert av blöta badkläder och godispapper. Visst saknades mer än halva gänget, Sandra, Anna, Axxa, Martin, Sebbe, Ellinor, Madde o.s.v. men vi tre hadedet gött ändå. Ni som aldrig sovit med HSS i masslogi någongån bör prova detta, det blir alltid helt underbart kul! Nä, detta var nog det roligaste jag gjort på länge! Vi igen liksom! Åh, längtar tillbaka till Björnalägren, Brunflotävlingarna, Junselelägren o.s.v. fatta vad många klassrum jag delat med dessa vänner! Och sen idag, som om det inte var nog, kom Tommy förbi!!!!! ÅH!

Annars sitter jag nu i mitt nya rum, det blir grymt! 

Nice day!!
"Livet är en dans på rosor men det är en dans med svåra steg"

(Men vafaan lägg ner och skärp dig!)

Kommentarer
Postat av: Annie och A-M

Naaaw, vad gulligt!! vi blev så glada när vi läste inlägget:-D var verligen kul att du sov med oss...som gamla goda tiden ja...*tänker tillbaka*

vi måste ses snart igen! du måste komma och se nya lyan juuu:-D

Puss på dig vännen!

2008-02-17 @ 20:08:29
Postat av: Sandra!:)

Men ååhh! önskar att jag varit med er! Saknar verkligen den tiden, back in the days liksom!! Guuud vad mysigt vi har haft det! Vi måste träffas snart igen siri:!!! KOM TILL HÄRNTA VETTJA SÅ KOMMER JAG MED:D:D:D:D:D

PUSSAR:)

2008-02-17 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback