Vi klarar vintern du och jag

Usch, idag känner jag mig sjukt skoltrött, det finns så mycket annat kul att göra, som att sova...men skolan, pallar bara inteeeee....

Sundsvall är inklätt i is och jag ska bergsbestiga ett berg med 75% lutning varje morgon, sandningen är inte den bästa och det är livsfarligt både på upp- och nervägen...är det ingen frivillig trea som vill ta på sig att göra en rulltrappa upp? Eller kanske någon som tar på sig att dela ut isbroddar vid början av backen så kan vi alla lägga oss på mage och dra oss upp till skolan?

Ikväll tränade jag och det gick verkligen jättebra!!! Sparringen var lugn och avslappnad och jag satte några riktigt bra slag och sparkar - jag börjar få riktigt bra kontroll på de slag vi tränar även i fight! Underbart, jag älskar verkligen att träna.

Jag vill åka bort, Sanna, ska vi inte genomföra vår idé med stugan i Ume? Sportlov vecka 10!!

Nej nu ska jag ta och koncentrera mig på mitt te och sen är det sängdax!
Göd Natt

"Jag behöver inte nån som visar vägen för jag tänker inte gå den"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback