DAG

Nu är det alltså klart! Jag ska bli gatumusikant!

Veckan som varit var den värsta jag varit med om tror jag...världssamvetet tog semester. Nu kan det bara bli bättre!
Trots allt är jag glad idag, vet inte vad det är som lyfter mig men det känns bra! =)

Sitter på skolan och bloggar idag. Har avslutat Historia B med ett semenarium om halva kursen, det gick bra. Det är med lättnad men ändå lite sorg som jag nu kan säga att jag aldrig igen kommer läsa historia B. Det har varit en sjukt bra kurs, lärt mig grymt mycket och det är ju så fantastiskt roligt med historia. (eller hur Maria?)

Annars händer det inte mycket denhär veckan, vi kommer avsluta lite fler kurser men jag tror att den kommer bli lugnt annars. Jag ska ner till Edsbyn på fredag, det blir bra! Det kommer bli mycket musik, träning, och bara allmänt lugn den här veckan. Jag gillar den här tiden då man avslutar och börjar på nytt, det är alltid ganska lugnt och ingenting är väl bättre än att avsluta något?

Over and out

"Jag spelar för livet, jag sjunger för full hals jag leker med toner och kysser ord"

Kommentarer
Postat av: stina

historia är kung :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback