Löööördag

image42
(Eldnatten, Urkult, 2006)

Idag är det lördag och jag har varit i skolan idag! Detta beror inte på att jag är pluggis, utan på att vi har haft öppethus! Så min dag är inte hitills intressantare än att jag stått och brett mackor i köket på skolan! Men nu ni, nu händer det grejor! Jag ska iallafall på filmkväll i kväll! Och det ska bli så sjukt mysigt!!! =) Setffi, Mari, Dosan, vilka mer? Nej, kul ska det bli! =)

Sitter även idag och lyssnar på soundtracket till Chocolate, ÅH! Underbart! I'm in love! Jag önskar att jag spelade i en orkester, det är undrebart att sitta och spela med massa andra människor!!

Nu är det bästämt att min bror ska flytta! Usch! Snacka om saknad, jag måste verkligen skaffa mig en telefon så att jag kan sitta på mitt rum och snacka med honom! Och min systrar såklart! Tomt kommer det bli!

Over and out!


"Det var du, det var du och jag Jerker
Vi hade redan nått vårt mål,
Vi var redan bäst i världen
!"

Kommentarer
Postat av: viktoria

Jadu siri, vilka underverk du och jag gjorde idag men en smörkniv i handen :) Ska vi starta eget företag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback