Nej, nu lägger jag ner detta!

Ja, faktiskt, är sjukt less nu! Min armbåge har krånglat i snart två år, ingen kan säga vad det är, det kommer och går, jag kan inte simma, inte göra vettiga armhävningar, dips eller slå vänsterkrokar. Det gör ont även fast jag inte gör något. Idag smörjde jag inte armen i linnement, det luktar äckligt och min far kom in och klagade! Nu skiter jag i armbågen faktiskt!

Annars sitter jag här och känner att jag lever. Blev ruggigt blåslagen på träningen ikväll och det kommer jag sota för imorgon. Fast det possetiva är ju som sagt att jag känner att jag lever! Haha. Jag måste skaffa benskydd! Detta är bra för mig när jag sparkar - orsak - ifall jag sparkar fel, på motståndarens armbåge, eller motståndaren blockar med ett knä, får jag riktigt ont i mitt smalben, har jag benskydd dämpar detta sparken och jag kommer slippa blåa ben!

Polen i sommar kommer bli riktigt bra känner jag! Riktigt bra!

Bye!

"Du lever bara en gång den gången är nu, det finns bara en som vet hur du ska leva och det är du!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback