On my way!

Jaa, håller med Emelie! Vår svan på konståkningen var helt sjukt ståtlig faktiskt, så där graciös, och dte var riktigt mäktigt att se dig Emelie!!

Japp, idag är det en bra dag!! Skola, första reotik-kursen, det verkar mycket bra. Kampsport, mycket krokar och slag och jag är fortfarande skakis i händerna!

Idag har jag varit på gospel!! Johannas kör Spektra spelade i Pingstkyrkan (fast det hade glömt t:et på presentationen...haha) Det var i viklet fallhelt sjukt bra! Gospel är kanon live alltså! Såna röster! Mmmm!

Nu sitter jag och lyssnar påp soundtrack till Chocolate. Det måste vara det bästa sundtracket någonsin! Jag ska lära mig att spela några av låtarna hade jag tänkt! Dock kommer det bli lite naked-version, eftersom de nästan alltid använder gitarren till slingorna, och andra instrument som fyller ut! Men det ska gå. Ingen förästen som har lust att dra ihop ett gäng och köra dessa låtar??

Nej, nu har jag inget mer intressant att delge er!
Bye!

"Today is a good day!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback