Senare...

Ojdå! Kom just på att förra inlägget kan tolkas jätteilla! Gör inte det! Det är i vilket fall en låt av geniet Ani DiFranco, hon är sjukt bra och en av de musiker jag gillar mest. Allt, de ackustiska gitarrerna, hennes röst, hennes texter, allt! Sjukt bra! Bara fråga min så ska jag introducera er i Ani's enorma låtarkiv!

Nu har jag, efter en stunds frånvaro från datorn, läst. Äntligen har jag tagit tag i sista Harry Potterböckerna. Jag har ju ända tills nu blåvägrat att läsa den. Men nu så, somnade dock med boken i handen och sov tills min chef ringde och väckte mig. Jag måste svarat innan jag vaknade för när jag blev medveten om situationen hade jag redan luren i handen...skumt, stackars min chef säger jag! Jag funderar starkt på att inte träna ikväll, det hade varit jättekul men om Siri somnar och sover jättedjupt mitt på dagen efter knappt en timme i skolan är det något fel...som min kära Naturkunskapslärare sa "man ska lyssna på kroppens signaler". Åh underbara Bertil, hela klass Sp2's extrafarfar, mysfarbror och sagoberättare! Bertil for president!

Idag hade vi jättekul på Naturkunskapen i skolan! Eller, ja, tanken var väl att vi skulle ha naturkunskap, fast vi spårade ur och hamnade i disussioner om livet, döden och stenar!! Väldigt kul! Vi hade också väldigt kul åt alla fransmän som gick runt på skolan,  en klass från Frankrike är där nu och går runt med naturvetare och ser förvirrade ut. Vi hade kul, kanske inte åt just dem, utan åt våran så värdelösa franska. Haha

Stina har inte alla svar i världen! =( Jag vill det!

Nej usch vad trött jag är!
Kaffe, Kaffe, Kaffe

"I bulid each one of my days of hope, and I gave that hope your name"


Kommentarer
Postat av: fridahn

men jag har inte undrat det, det står ju selma jueh.!!

2008-01-30 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback