Sööööööndag

Idag är det söndag, som jag sagt förut: synd bara att dagen efter lördag och innan måndag är samma!
Jag hämtade ut mitt vaccin inför Boliviaresan, kände mig duktig men det var svinigt dyrt, tack för att jag fick jobb denna månad säger jag!! Fast vaccinet håller hela livet och är bra sägs det så det är ju ändå en bra investering.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, spelat saxofon, gitarr och varit allmänt musikalisk. Druckit en massa te, och oroat mig för att min bror ska flytta. (Hur ska jag klara mig nu, det skulle jag gärna vilja veta) Jullovet är slut också, inte mycket att göra åt faktiskt, det har varit ett bra jullov riktigt roligt! Nu har jag bara ett kvar..! ojOJ!  Men kära vänner ingen mening till panik nu, mycket kommer hända innan dess!! Bolivia-18-GF-Polen-Urkult-Polenigen och, om jag känner mig själv grymt mycket mer!!

BTW!! Tack för det roligaste nyår någonsin alla i H-sand!!!! Nästa år igen då? Hehe

Nu har jag inte mycket mer att skriva.
Gött mos allihopa

"You're out on the streets looking good"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback