Tisdag

Sweet sharpness

Nej, som sagt, helgen gjorde verkligen gott! Verkligen!

Idag är det pluggning som gäller, mattenationella (B) imorgon har vi....och jaa...jag tycker inte om matte. Usch! Aja, det gäller att tad te lugnt, plugga idag, imorgon är det mörkchoklad (Matte är tråkigt, mörkchoklad är gott, alltså blir matte roligare med choklad!) och te som gäller, bra musik i öronen och så hoppas vi att det löser sig! När jag skrivit klart denna bloggen är det dags att plugga igen...eller först en kopp te, sen plugg... =)

Jag lovade att komma tillbaka med en teori om varför gamla människor alltid bekräftar varandra (läs tidigare blogg), här är en: När människor levt så länge har de lyssnat till de flesta utlägg om kungafamiljen och de har disskuterat väldigt många saker, de vet redan vad den andra tanten ska säga och känner att för att få lite flyt i konversationen svarar de innan meningen är avslutad. Tant nummer två gör samma sak och det hela resulterar i en väldigt tjattrig konversation. Jag tycker att det är trevligt faktiskt, intressant att lyssna på!
Fler teorier kommer!
 
Nej, nu vill jag att Anneli och A-M ska ha inflyttningsfest snart!  Fast inte denna helgen bara, då är jag upptagen! Jag vill träffa dom! H-sandsgänget!

Vad tycker ni om min nya design på bloggen?
Nu blir det te och plugg! Gött mos!

"Tänkande människa håll ut dte kommer en morgondag!"

Kommentarer
Postat av: Siri [Sir Aj]

Jag tycker att det vart riktigt tjusigt jag! Endumen i bild blir verkligen talande!

Postat av: Anneli

Tjena!
Tycker nya designen av sidan var mycket fin;-)

Inflyttningsfesten kommer antagligen äga rum den 16e februari, var det tidigaste datumet som passade hyfsat bra för oss båda:-)så skriv in det i almenackan;-)Men du kan ju alltid titta förbi en sväng innan det om du vill:-D Vår dörr står alltid öppen för dig vännen!

Puss & Kram

2008-01-22 @ 20:20:36
URL: http://annieo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback