Today is a good day

YES! Life rules!

idag ska jag vara hemma, plugga Historia B och sen teater! Jag måste säga att jag verkligen saknat tetergänget, teater Abrazo, som ska ut på miniturné nästa helg! Och jag vill med. Hoppas bara att jag kan det för jag kan nämligen inte vara med på den 19, men vill hänga på till östersund...hoppas! Återkommer om det senare...

Jag funderar på hur jag ska möblera mitt nya rum...Mor och far gillade inte idén på att ställa in ett piano. *Haha* Det är ett ganska långsmalt rum, och om man skulle ställa in ett piano skulle man nästan få klättra över sängen, över pianot för att komma ut! Nej det med piano får bli någon gång när jag har hus och sambo och hund och gräsklippare och allt det där.

Jag hoppas att spekulanten på gitarrerna och förstärkaren vill ha dom snart, då kan jag få pengarna och då kan jag åka ner till Edit i Göteborg och köpa en ny!! Mohaha, jag längtar! Takamira, Admira eller Amada ligger nära till hands. Det blir en spank gitarr alltså. =)

Jag har inte så mycket mer att delge er kära vänner! Som sagt, det är en bra dag!

"Tänkande människa håll ut det kommer en morgondag!"

Kommentarer
Postat av: stina

Har du ett nytt rum :O?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback