Vi var redan bäst i världen!

Jag måste bara inflika en sak! Se aldrig en film som heter...eh som heter...attans jag har glömt! (hur lyckas jag?) Se inte den filmen iaf! Jag har sett den två gånger, båda gångerna sov jag bort mer än halva filmen, till och med fodralet är dåligt, ett litet papperskuvert bara! Shit, ingen klass här inte. Även blev jag nertryckt under bordet under denna lektion, Viktoria orkade inte se mig, drog undan min stol och tröck ner mig under bordet...jaa, jag har så snälla klasskamrater!

Idag var det öppethus som sagt. Vi i Sp(The shit)2 hade hand om fiket. Mycket bra, jag och gänget ägde med smörkniven alltså! Men jag har kommit riktigt underfund med att jag verkligen inte kan alfabetet! Det går liksom inte, om någon skulle fråga mig om F kom före eller efter G, skulle jag vara tvungen att "räkna" från A och sen höra om det kommer före eller efter. Helt sjukt! Jag antar att detta beror på att jag alltid tyckt att grejor som jag inte sett någon nytta av att lära mig har jag inte heller lärt mig! Blåvägrat faktiskt! Jag har haft många grundskolelärare som blivit irriterade på att jag t.ex. inte någonsin lärt mig 7x8! Onödigt ju!

Idag kommer det bli en sen kväll!

"Inget kunde hindra oss, inte trettio skeptiska blickar - det var du och jag!"

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Siri, det var inte jag som tröck ner dig under bordet. Det var mitt andra jag! FÖRLÅT vännen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback