25/3-08

Idag har varit en trevlig dag! Jag vaknade glad i hågen och det humöret har fortsatt...hehe

Stina kom hit, sen gick vi och körde styrka, och sen blev det filmis här...mycket trevlig dag alltså!

Annars gjorde jag och Gustav godiskonst igår, jag gjorde en giraff och en gris...det var kul! Önskar någon att se filmerna vi gjorde också kan du ju knalla hit och be mig!

Annars ska jag säga er kära läsare att jag har världens bästa syster! Idag fick jag ett brev, tjockt var det och när jag satte mig för att öppna ramlade det ut en chokladkaka!! Och en del papper. Där stod det att jag skulle ha den för att jag var så bra och det stod att de på vykortet jag fick med odlade potatis och att hon också odlade potatis i hennes fönster och det stod en hel massa trevliga saker! Så himla mysigt! Att bara skicka iväg ett brev lite sådär impulsivt! Hon är så bäst! Jag längtar verkligen så mycket tills jag åker ner till henne i Maj! Vi ska ha så fint!!!! =)

Allt gott!

"Kylan blev min vän, min ursäkt för att gömma mig igen - i musiken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback