26/3 - 08


image52
( "Ja, jag tror att jag vet nu..." )

Idag kom päronen hem och jag har börjat mala SummerJam-planerna för dom. De är inte helt negativa men har en del funderingar t.ex. låt det såhär: "Okej, så du ska åka själv till Tyskland och gå på festival med en kille du träffat i tre timmar?" Svaret blev "JA! Han är trevlig!" "Okej, är det för honom du vill åka dit?" "Han är trevlig, men MoF det är en av världens största reaggyfestivaler!!! Huvudsaken med resan är musiken, stämingen och umgänget!!" "Jaa, du är ju 18 då..." Haha!

Men jag måste ju också erkänna att jag blev lite nervös när de sa det där, jag menar, ensam i Tyskland med en människa jag knappt träffat? Ehe. Fast det kan bli så grymt bra, det kan bli det bästa som hänt! Men det kan också gå fel...han är en bra kille det vet jag, men det hade kännts tryggare att resa med någon jag känner väl...iofs kan jag lära känna honom...hehe!!

Har ni tänkt på att den finaste kroppsdelen på alla människor är ögonen? Det finns inga fula ögon utan alla är så vackra! Helt seriöst så är ögon det vackraste som finns!! Och som jag skrev i tidigare inlägg, så är ögonen det enda ställe där man kan se in i människor, alltså, på riktigt!

image53

"Life is a B-movie it´s stupid and it´s strange, a directionless story and the dialog is lame, but he said she said sometimes there is some poetry if you turn your back down and let it happend natrually - hell yeah "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback