Det är så jag säger det

[ Märke du att jag inte möter din blick, vet du varför? För att någon sa till mig en gång att ögonen är där man kan se in i någon annan människas själ. Jag vill inte se in i din själ, jag vill inte se alla vita lögner och undanhållna känslor, jag vill inte se dom innan dig. Jag vill inte att du ska se mig i ögonen, ögonen avslöjar allt, det är så man skilljer mellan skådespel och verklighet. Det som behövs är att förlika sig med sanningen, släppa taget och låta det hända, titta åt ett annat håll och låta våran vänskap övervinna alla hinder i världen, för det kan den, bara vi låter den, bara jag låter den. ]

[ Alla svar är fel om man inte ställer de rätta frågorna och kanske borde jag egentligen fråga dig om allt, alla obesvarade frågor jag har, kanske borde jag inte. ]



"Just lay your back down and let it happend natrually"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback