Don't belive a word

Don't belive me if I tell you not a word of this is true, Don't belive me if I tell you, especilly if I tell you, that I'm in love with you
Don't belive a word, 'cause word is so easily spooken


Okej, jag ska bara meddela att jag känner typ fem Hanna, så den Hanna som skrev den lilla fina kommentaren kanske kan säga mer specefikt vem det var? *Ler*

Idag har varit en sjukt jobbig dag, jag har haft jätteont i ryggen. Har nästan inte kunnat sitta mer än en kvart i taget! Blää. Annars har det varit fint! Det var kul att träffa alla igen, även fast det regnade hela dagen och var jättekallt i skolan!

Nej kära vänner nu ska jag ta en dusch och sen ringa min Stina, som jag saknar så grymt!

"Don't belive a word 'cause words can tell lies"

Kommentarer
Postat av: viktoria

åh lilla vän. Din rygg är inte och leka med! hur gick de idag? skippade du gympan och vad sa nina? =) kraaaaaaaam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback