Hell yeah

"Life is a B-movie it's stupid and it's strange, a directionless story and the dialog is lame. Bus she said he said sometimes there is some poetry if you turn your back down and let it happend natrually - hell yeah" / Ani DiFranco

Klassfesten blev helt klart lyckad och det är något jag kommer kunna leva på länge! Jag har verkligen underbara vänner!

Gårdagen var från början bra, sen blev allting bara dåligt. Det var kul med typ alla, men ändå var det lite svårt att hitta elden! Måste fundera lite över det, det borde inte hända så där egentligen...Men det är väl som Lasse säger "Det är ångesttvång och höstsäsong, ekonomisk undergång, varje hinder är så tåligt och robust - det är ingen som har lust"

Allt är som i uppror, kroppen, huvudet, tankarna, ögonen - ingen ro, inget lugn. Men det är positivt också ju, för medans dalarna är djupare blir topparna högre, jag får som en extraväxel som kör på autopilot i timmar!! Haha, jag låter som världens narkoman!

Imorgon kommer Anneli and the gang hit. Det är kanske det bästa som kunde hända!! Hoppas att Sandra och A-M kommer med!! Resten av veckan händer inte mycket, ska väl försöka hitta lugnet, men på lördag är det inflyttning hos Anneli och A-M, sen jobb på söndag tror jag! Kulijul.

Annars allt gott!

Life is a B-movie it's stupid and it's strange, a directionless story and the dialog is lame. Bus she said he said sometimes there is some poetry if you turn your back down and let it happend natrually - hell yeah" / Ani DiFranco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback