Klagosång

Melankoli och elegi!!

Jag har ont i ryggen och jaa herre gud vad ont i ryggen jag har! Ryggen måste ju ungefär vara det jobbigaste stället att ha ont på, eftersom det påverkar en hela tiden så fort du gör något, eller inte gör något. Berätta för mig<; finns det värre ställen att ha ont på, vart?

Det hela började nog i helgen med att jag jobbade fredag, lördag och söndag. Mitt jobb går ut på att stå och springa runt i köket, göra mackor och lyfta tungt. Inget skönjobb för ryggen alltså. Dock har jag aldrig förut haft problem, men i måndags kom det. Asont i svanken! Det blev natt och det blev morgon och det blev nästa dag. Ont igen, kunde knappt sitta, gå fungerade men asså seriöst helt hopplöst. Natt och morogon och nästa dag igen, dum som jag är tränade jag, (inga kommentarer på det tack - jag är dum och det får jag leva med!) Och så kom idag, AJ! Usch och fy. En teori finns om att jag sliter ut ryggen när jag går på så hårt golv, ska alltså skaffa inneskor...

Ja usch, Ursäkta min klaga meeen det är min blogg och där skriver jag vad jag vill =) hehe

Over and out

"Köp strumpor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback