Muisk, Music, la musica, les music

Ärade läsare, musik är livet! Den här dagen har jag lyssnat oavbrutet på musik, Simon and Garfunkel, Ani DiFranco, och soundtrack till RENT. "I have to go ouuuuut tonight!!!!" ÅH! Så underbara röster, sån underbar musik. Kalla mig nörd, men detta är så underbart det kan bli!

Jag sitter här, ganska mör sedan gårdagens pass "Två timmar jobb" som sempai Tommy så snällt uttryckte det, massor av nybakade kanelbullar finns i köket och hartre dagar lov till! Underbart! Jag är annars ganska irriterad, men det går ju att förbise..!

I förrgår och dagen innan det var det film med Mari och gänget! Alltid lika mysigt med det gänget!  RENT med Mari i måndags kväll och Schindlers list i tisdags. Sjukligt bra filmer! Specellt RENT, men det är lugnt Schindlers, det är inte mycket som slår RENT.

Lovet har hitills blivit precis som jag vill, lugnt, socialt och skönt. Dock kommer det fortsätta med tre heldagars jobb. Det blir också bra!

"How about love"

Kommentarer
Postat av: viktoria

Siri, jag saknar dig! Och enda chansen att få träffa dig är att börja att längta efter skolan =/Jag känner mig kluven hur och vad jag ska längta efter! HELP ME :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback