SummerJam!

SummerJam i sommar!!!!! Yey Robin here I come! (eller??) Seriöst ifall jag skulle åka dit skulle jag klara allt!! Det gäller att ha något att längta till! Jag vill!!!!! Skulle jag resa dit skulle allt bli mycket lättare, Tiden fram till dess skulle vara en period av lycka från längtan och tiden där skulle vara den bästa och efter skulle jag kunna drömma om mina äventyr! Själv till Tyskland är alltså planen! Jag ska ligga på MoF och be dom ge det till mig i födelsedagspresent, jag fyller ju faktiskt 18!! Haha

"Kylan blev min vän, min ursäkt till att gömma mig igen - i musiken"


Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det Robin den tyska Robin? Det låter hur kul som helst det där :)

2008-03-25 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback