Brusten

Idag hade jag en underbar dag!

Nu är det mest crap. Sjukt ont i ryggen!! Rastlös som fan, eller nej, inte ratslös, men jag kan inte sitta still, kan inte koncentrerar mig! Ont i magen, inte trött (skola imorgon) orolig...ledsen och arg. Mest ont i ryggen och arg...

MELANKOLI!

But, you don't have to care. Imorgon vaknar jag och livet leker igen! ("Bara ta det lugnt, och ring om det blir för tungt!" - tack för att du finns!!)

Förövrigt ska jag tipsa alla om att istället för att köpa frdigkokta kikärtor på burk, så köp torkade, lägg ner en dag på att förvälla och koka dom, det blir så SJUUUKT gott! Det går inte att beskriva! MMMM!

"'Cause my oh my
You know it just don't stop
It's in my mind
I wanna tear it up
I've tried to fight it
Tried to turn it off
But it's not enough
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback