Melankoli, inrökta rum och tvångstankar

Ojojoj vad jag har varit speedad idag! Inget focus, allt har gjorts i 110 knyck, jättefort, inte slarvigt men om oturen hade funnits idag hade jag nog antagligen legat på akuten nu...

Dagen började med att jag åt frukost(!!) hemma (!!) och sedan tog mig iväg till TonHallen för att se på en teater vid namn...eh...som hette....något jag glömt! I alla fall en sjukt bra teater som handlade om missbruk och det var så sjukt verklighetstroget! Åh blev så sjukt berörd! Usch

Sedan gick jag upp till skolan med Björn. Han är trevlig! Vi snackade poi, diabolos, musik och Irland! Dagen förflöt som sig bör, men i 110 som sagt...var helt död när jag kom hem, fick i mig lite mat och sedan träning. Hur kul som helst! För två timmar kan jag släppa allt, huvudet rensas och allt inriktas på karaten! Ingen ångest, ingen stress, inga andra problem utan bara ett stort underbart lugn! Träning har alltid haft den inverkan på mig, det är som en drog som gör mig lugn! Underbart! Återigen slog jag sönder en planka och nu är min ena knoge blå, ett bra tecken på att jag träffar rätt, men det kommer göra ont imorgon!

MoF kom hem under dagen, bjöd på fairtradechoklad och rörde om. I like them! Mia blev stolt över sina tomater! ^^

Tänkte skriva mer men nu blev jag GRYMT chockad!!! SHIT VAD FAAAN HÅLLER DU PÅ MED???? SLUTA!!!! När detta går inte mer, måste sluta!

Bye

"WHAT??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback