Space

Idag har varit en fin dag! Jag och Johanna har skrivit ett schema över helgen och varit allmänt possetiva! Min klass fick tårta av vår mentor idag - vi tycker om henne! (Sp2 rules!!!) Hade bäst nu, alla ni som drar iväg! Det kommer vara tomt när vi bara blir 18 i klassen för en vecka. Vi är ju vana vid 34 och fullt ös så antagligen kommer veckan sluta med att gänget ligger på golvet i Oasen och gråter!? Men sen kommer ni igen och livet börjar om! Haha

Annars idag blev det Kultan och bibblan med en del vänner. Sen satte vi oss på Skorren och fikade i typ två timmar! Asmysigt. Det kom och gick lite snygga människor och det blir vi ju lyckliga av!

Ikväll är det tårtkalas hos Steffi! Grattis vännen!!!!!! (Bra grej jag gjorde på storsamlingen va???) Hoppas på en väldigt trevlig kväll Jag har ju sovis imorgon så jag kan stanna länge!

Life rules! Och idag är det Joy Surender som går i högtalarna!

"What if I just don't give a damn, how wonderful"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback